fredag den 7. december 2012

Rodolphus´ jul

Her er lidt julestemning fra i sommer. Julius her er Rodolphus på forsiden af min børne højtlæsnings julebog "Rodolphus´ jul" og i 25 graders varme skød vi dette billede i vores julepyntede køkken og med hønen "Halte Lina", som statist. Jo, jeg har tamme høns. Hun kom dog ikke rigtigt ned i høkassen, som bogen ellers fortæller. Må jeg anbefale bogen til forældre og bedsteforældre, som mangler en gave til de 4-10 årige. Længere nede kan du finde et link direkte til bog og forlag Forfatteren mig - det er Lisa B. Salomonsson

6 kommentarer:

  1. Når jeg en gang får børnebørn, vil jeg gerne læse den bog for dem. Jeg har altid læst meget for mine børn, men nu er de blevet voksne :) så gider de nok ikke det mere, men hyggeligt er det.

    SvarSlet
  2. PS
    Prøv om du kan fjerne koden, du får ikke så mange kommentarer, hvis man skal skrive kode for at få lov at kommentere.
    Kig på bloggen bloghjælp, så kan du se, hvordan du skal gøre.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  3. Tak for rådet Lisbeth.
    Anede ikke der var en kode. Jeg prøver

    SvarSlet
  4. Det er en kode vi alle har haft i starten, indtil man finder ud af at få den fjernet.
    Det er nogle gode indlæg du laver. Sjovt at tænke på, at du har julet midt i sommervarmen:-)

    SvarSlet