mandag den 10. december 2012

Dagens lille projekt - færdiggørelsen af et filt nissepar

3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, og hvor er du god. Så er vi to der gør ting færdige i denne tid :)Super hyggeligt.

    SvarSlet
  2. sikke nogen fine filt-fyrer du har kreeret - måske skulle jeg gå ud og gøre mine vatnisser færdig i stedet for at sidde her og skøjte rundt på nettet :) - men de er ikke blevet helt som jeg havde håbet - kender du det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mine kreative sysler bliver sjældent som jeg håber. En undtagelse er mine filtfigurer; dem er jeg tilfreds med. Jeg har også lavet Shreck, Asterix, Obelex og Spirillen. Jeg kan hverken strikke, hækle, sy eller brodere, så da jeg på mit arbejde opdagede at jeg kunne filte, blev jeg ellevild. Tager lige nogle billeder af de andre filtbamser.
      Hilsen Lisa

      Slet