tirsdag den 11. december 2012

Decemberhygge og havearbejde

Lige en kende hyggelige udebilleder mere. Det er ganske afslørende omkring den gamle lampe, hvor sneen hænger så fint, for det er jo på grund af edderkoppespind. Så kom der sandelig sne på mit julehjerte. Dette projekt med træstubbene, har jeg længe villet igang med. De har stået nede ved den gamle bøg og ventet siden efteråret. De skal bruges til at sidde på rundt om bålet, men da de har fået en kedelig svampesygdom har jeg bestemt at fjerne barken. Svampen ligner orange spraymaling. Nu kom jeg igang takket være Helle på Trumpettrut. Jeg elsker at arbejde med træ, men det er altid svært at finde ud af hvornår det er færdigt - der viser sig nye tegninger hver gang jeg bruger høvlen.

1 kommentar:

  1. Dejlige stemninger hos dig :-)
    Glæder mig til at læse lidt med på din blog. Har først lige fundet frem til dig!

    God aften, Lone

    SvarSlet