tirsdag den 12. marts 2013

videre med bogen

Så fik jeg heldigvis gang i skriveriet om at bo på landet, igen. Jeg mangler ikke inspiration, da naturen i særdeleshed forsyner mig med stof. Hver gang der sker noget, skriver jeg nogle stikord, til senere brug, så jeg ikke glemmer noget. Forleden sad en kærhøg hun lige nede på vores flethegn kun 40 m. fra huset. Wav - frem med kameraet, men jeg nåede det ikke, for jeg fumlede af bar ophidselse, og gjorde hvad jeg før har gjort i befippelse - slukkede kameraet i stedet for at klipse billedet. Det skete også ved vadehavet, da en kollosal flok fugle lettede ved et riffelskud.

1 kommentar:

  1. Ja at fumle med kameraet, når det skal gå stærkt, det kender jeg godt. Bedre held næste gang :)
    Godt du er kommet i gang med skriveriet igen.
    Hilsen
    Lisbeth

    SvarSlet