tirsdag den 27. november 2012

Mit forfatterskab

En skønne dag blev en drøm til virkelighed, da jeg udgav min første bog. Det er indtil videre blevet til to børnebøger om drengen Rodolphus og hans oplevelser med især hans herlige oldemor Alma. Bøgerne er ren hygge, sjov og nostalgi, med en mening bag.
Det er højtlæsningsbøger for børn i alderen 4-10 år.
Jeg søger nogen, der kunne tænke sig at anmelde bøgerne, især julebogen "Rodolphus´ jul" som jo er aktuel. Hvis du er interesseret i at anmelde en af bøgerne, sender jeg bogen gratis.
Forresten koster den første børnebog kun 80 kr. gennem mig .

Link til min første børnebog

Link til min julebørnebog

Hvis du har lyst til at se tegninger fra bøgerne eller læse mere om dem, kan du gå ind på vores hjemmeside jensoglisa.dk

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa.
    Jeg vil gerne hjælpe dig med at anmelde din nye bog. Jeg har to piger på 7 og 9 år jeg kan læse den med.
    Venlig hilsen Malene
    Du kan få min adresse via min mail: malene@spectromania.dk

    SvarSlet