onsdag den 28. november 2012

julen nærmer sig

"Nu er det altså jul igen det la´r sig ikke skjule". Så sandelig heller ikke i vores hus. Da jeg lige har holdt julereception på min julebørnebog, er her pyntet op efter alle kunstens regler og jeg elsker det. Jeg nyder at kigge rundt i jeres andres blogs og se flotte dekorationer og hygge ude og inde. jeg bliver dybt inspireret, så tak for det. Nu mangler vi bare vejret, for tåge og regnvejr duer ikke. Her er lidt billeder fra sidste jul og vinter. Nyd dem, hvis du er til sne og jul.

2 kommentarer:

  1. Det er lige mig. Levende lys i sneen og ikke oceaner af kunstige blå lys eller blinkende rensdyr. Den stille, gule flamme.

    Vil kigge nærmere på dine børnebøger.

    Hav en god dag.
    Helga

    SvarSlet
  2. tak, i lige måde. Her om vinteren er vi storforbrugere af både fyrfadslys, bloklys og små lys. Det er så dejligt at gå derude kun oplyst af alverdens lanterner og fakler. Hilsen Lisa

    SvarSlet